Pastor podrška

U nastavku se nalazi popis najčešće postavljanih pitanja, pronađite i pročitajte odgovor na pitanje koje Vas zanima.

Ako ne možete pronaći ono što tražite, kontaktirajte nas na email adresu: selska@pastor.hr

 

1.DOSTAVA

Standardnu dostavu na području Hrvatske vršimo uz podršku prodavatelja Pick&Pack d.o.o., u okvirnom roku do tri radna dana*.
Dostava pošiljaka putem Pick&Pack organizirana je u suradnji s više različitih kurirskih službi.

* Osim za otoke i Dubrovnik gdje vrijeme isporuke može biti dulje.

 

2. KAKO NARUČITI?

Narudžbu napravite online na adresi www.pastor.hr

Registrirajte se, ili kupujte kao gost, dodajte artikle u košaricu, platite karticom online i pričekate dostavu. Moguće je plaćanje i prilikom dostave te uplata izravnim bankovnim prijenosom.

 

3. KOŠARICA

Artikl se dodavanjem u košaricu za kupovinu ne rezervira niti se time jamči njegova dostupnost. Pojedini vrlo traženi artikli mogu, unatoč tome što ste ih dodali u svoju košaricu za kupovinu, nestati sa zaliha prije no što potvrdite svoju kupnju. Cijena i dostupnost proizvoda sačuvanih u košarici podliježu izmjenama. U košarici će se pojaviti najnovija cijena svakog proizvoda.

 

4. PLAĆANJE

Plaćanje je moguće svim kreditnim i debitnim karticama putem interneta, izravnim bankovnim prijenosom, te gotovinom prilikom isporuke.

 

5. R1 RAČUN

Za izdavanje R1 računa, molimo Vas da ispunite podatke Vaše tvrtke (Naziv, OIB, Adresa).

 

6. OTKAZIVANJE NARUDŽBE

Ako želite otkazati narudžbu koju ste upravo izvršili, molimo obratite se na email: pakiranje@pickpack.hr

Molimo vas u emailu navedite broj narudžbe.

Ako se otkaže narudžba, više se ne možete predomisliti, ali uvijek možete izvršiti novu narudžbu.

 

7. PODNOŠENJE PRIGOVORA

Svoj prigovor u odnosu na kupljeni proizvod možete uputiti na e-mail adresu selska@pastor.hr 

 

8. PREDAUTORIZACIJA I NAPLATA

Pri plaćanju narudžbe karticom, Vaša banka može rezervirati iznos narudžbe. Za narudžbe izvršene kreditnom karticom, iznos će se automatski deblokirati u roku od najviše 30 dana, ovisno o Vašoj banci. To čini dio uobičajenog postupka naplate koji banke provode kako bi osigurale ostvarivost naplate, zbog čega rezerviraju iznos kupnje u trenutku zaprimanja zahtjeva za narudžbu, sve dok Pick & Pack ne izvrši spomenutu naplatu. U nekim se slučajevima deblokiranje rezerviranog iznosa može preklapati sa stvarnom naplatom narudžbe. U tim slučajevima, preporučujemo da se obratite svojoj banci kako bi ubrzala deblokiranje predautorizacije. Pick & Pack ostvaruje naplatu narudžbe samo jednom, u trenutku kad ona napusti skladište. Ako iz bilo kojeg razloga ne možemo poslati neki proizvod iz Vaše narudžbe, to znači da se iznos cijene dotičnog proizvoda neće naplatiti s Vašeg računa.

 

9. KARTICA NE PROLAZI

Molimo još jednom provjerite sve podatke jesu li uneseni na isti način kako su napisani na Vašoj kreditnoj kartici.

Podaci o kartici koje nam pružite bit će obrađeni u šifriranom obliku putem SSL-a. Za plaćanje kreditnim i debitnim karticama, potrebno je unijeti CVV (Card Verification Value), odnosno šifru otisnutu na kartici koja služi kao sigurnosna mjera u transakcijama internetske trgovine. Izdavatelji kartica provode provjere i odobrenja svojih kreditnih kartica, a ako izdavatelj ne odobri plaćanje, ne snosimo odgovornost zbog kašnjenja ili izostanka isporuke te nećemo moći s Vama sklopiti ugovor. U slučaju da je Vaša kartica odbijena, to može biti zbog sljedećih razloga:

Kartica je možda istekla. Provjerite datum valjanosti Vaše kartice.

Možda je postignut najviši dopušteni iznos za kupnju tom karticom. Provjerite sa svojom bankom da se na kartici nije prekoračio najviši dopušteni iznos.

Uneseni podaci mogu biti neispravni. Provjerite jeste li ispravno ispunili sva obvezna polja.

Ukoliko plaćanje i dalje ne prolazi, molimo obratite se Vašoj banci ili kartičarskoj kući.

Pretraga
Unesite pojam za pretraživanje.